stagedag 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu stagedag 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu

stagedag 6

Blijf op de hoogte en volg Roy

03 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Het is alweer maandag het heerlijk weekend is alweer voorbij lekker bijgekleurd in het weekend! Super mooie stranden gezien!! foto's volgen! Nadat de wekker alweer om 6 uur gaat hebben we even moeite met het opnieuw vroeg opstaan. Maar na enkele minuten komen we dan toch in actie. Nadat we ons verzorgd hebben en omgekleed gaan we richting de auto om vervolgens naar school te rijden. Eenmaal aangekomen op school krijgen we direct de weektaak mee die inhoud dat wij:
maandag voorbereidingen treffen.
dinsdag letterkennis van de leerlingen toetsen.
woensdag woordenkennis van de leerlingen toetsen
donderdag avi lezen met de leerlingen
vrijdag uit elke klas de 2 beste voorlezers uitzoeken voor een voorlees wedstrijd op school.
we zijn dus direct begonnen met de voorbereidingen hiervoor.Na een lange dag veel papierwerk te hebben gedaan is de dag weer om ik bespreek snel met mijn mentor even wat ik morgen moet doen want mijn mentor is morgen niet aanwezig. Vervangers kunnen ze hier in Curacao niet zodra een leraar ziek of afwezig is worden de leerlingen uit de klas verdeeld over alle groepen in de school. Ik heb daarna nog een aantal dingen moeten kopiëren voor de leerlingen voor morgen. Daarna mag ik naar huis. Eenmaal thuis aangekomen is het al wat later dan normaal. Dus we gaan snel naar de winkel om inkopen te doen. Vervolgens hebben we gekookt en heerlijk gegeten. Na de heerlijke maaltijd hebben we ons snel even gedoucht en zijn we alweer naar ons bedje in gekropen! benieuwd wat ons morgen te wachten staat!