stegedag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu stegedag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu

stegedag 4

Blijf op de hoogte en volg Roy

30 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Het is alweer donderdag, het gaat sneller dan je denkt als je zo druk bezig bent! Als wij om kwart over 6 wakker schrikken komen we beide tot de conclusie dat we ons vandaag dan toch echt verslapen hebben! Wij hebben ons snel verzorgd en zijn in de auto gesprongen om naar school te vertrekken. Als we dan op school aankomen zijn we tot onze grote verbazing nog steeds een van de eerste die aanwezig zijn. Als mijn lerares dan eindelijk aanwezig is gaan we naar de klas om alles gereed te leggen voor de lessen van vandaag. De eerste les van de leerlingen was rekenen terwijl ik nog een toets van de leerlingen na aan het kijken was. Na het nakijken van de toetsen heb ik alle toetsen ingevuld in de cijfer klapper. Nadat ik dit gedaan had moesten we met de leerlingen naar de bieb. Dit bleek toch een groter karwij dan verwacht aangezien de bieb op het schoolplein licht. Eenmaal in de bieb leek het wel alsof de leerlingen veranderde van lieve engeltjes naar schreeuwende bengeltjes. Dit hebben we 2 keer moeten doen met 2 verschillende klassen. Vervolgens zijn we doorgegaan naar groep 7 om met hun het avi lezen te doen. ondertussen was de pauze alweer aangebroken. Na de pauze hadden weer een aantal leerlingen een spreekbeurt. Na de spreekbeurten konden de leerlingen nog wat tekenen en dan zat de dag er alweer op, de dag duurt voor ons ja maar tot half 1 !!! :D Na school zijn we naar huis gegaan en hebben ons snel omgekleed en zijn door gegaan naar het strand om even heerlijk af te koelen van een warme dag! Na het strand zijn we meteen doorgereden naar de winkel om onze inkopen te doen. Vervolgens hebben we thuis weer lekker gekookt en ook heerlijk gegeten! Na het heerlijke avondmaal zoeken we allebei ons bedje op want het was tenslotte en lange dag geweest voor ons beide!