eerste paar dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu eerste paar dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen

Door: Roy Dankers

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

De reis en mijn eerste 4 dagen:

Na een nachtje weinig tot geen slaap te hebben gehad is het dan eindelijk zover, we kunnen vertrekken richting Schiphol!
Samen met mijn ouders en broertje Glen zijn we dinsdag al vertrokken richting Amsterdam om daar in een hotel de nacht door te brengen. Eenmaal aangekomen in het hotel hebben we onze spullen op de kamer gelegd en zijn we mijn vrienden Rik, Stan en Frederick gaan halen die bij hun tante logeerden. Vervolgens zijn we vanuit het hotel met een pendel bus naar Schiphol gegaan omdat we door het slechte weer niet de stad in konden.
Op Schiphol hebben we vervolgens iets gedronken en hebben we even rond gelopen. Een uurtje later zijn we met de pendel bus weer terug gegaan naar het hotel om vervolgens te gaan eten bij de KFC. Na het luxe diner hebben we mijn vrienden terug gebracht naar hun tante en zijn we zelf onder de dekens gekropen want de dag erna was het dan toch echt zover!!

Om half 6 ging de wekker alweer, lekker vroeg:P. Nadat we ons verzorgd hebben en alle spullen weer ingepakt, moeten we voor het hotel wachten op de pendel bus richting Schiphol. Eenmaal aangekomen op Schiphol heb ik mijn koffer ingecheckt en mijn boarding pass uitgeprint. Vervolgens zijn we naar de vertrekhal gegaan en hebben we daar gewacht op mijn vrienden die samen met mijn ouders en broer het afscheids-commité vormden. Ook troffen we ons hier met Kristel (we gaan samen op stage) en haar ouders.
Na een emotioneel afscheid zijn we door de douane en naar de gate gegaan. De zeer lange vlucht duurde maar liefst 9 en een half uur.
Dan komen Kristel en ik eindelijk aan op Curacao. Hier kunnen we zonder enige problemen door de douane. Buiten wacht onze taxichauffeur Max op ons. Max is met ons langs een winkel gereden om iets te drinken te halen voor de avond daarna heeft hij ons afgezet op het bureau van Top stage. Nadat we hier nog enkele dingen ondertekend hebben werden we naar ons appartement gebracht. Hier hebben we een zeer korte rondleiding gekregen, vervolgens hebben we onze koffers uitgepakt en de kasten ingeruimd.
Die avond maakten we kennis met onze huisgenoten (het zijn er maar liefs 12). We zijn vroeg onder de wol gekropen maar slapen ging erg moeizaam. We hadden namelijk bezoek van “familie Mug” die ons maar al te lekker vond. ook de temperatuur hielp niet echt om goed in slaap te komen want het was ongeveer 35 graden op de kamer. Dus die nacht is er ook al niet veel geslapen.

De volgende 2 dagen hebben we niet al te veel ondernomen. We hebben wel veel geregeld zoals het huren van een auto etc. Ook zijn we naar het stand geweest de foto's hiervan zal ik ook op de site plaatsen. We hebben deze nachten wel al een stuk beter geslapen!!! Het is allemaal nog een beetje wennen maar dat zal wel goed komen!!!
Dit waren mijn eerste 4 dagen morgen komt dag 5 oftewel stagedag 1!;) Ik ben benieuwd!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

stage curaçao

onderweg naar curaçao voor stage, het belooft een groots avontuur te worden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

stagedag 6

31 Oktober 2014

stegedag 5

30 Oktober 2014

stegedag 4

29 Oktober 2014

stegedag 3

27 Oktober 2014

eerste stagedag
Roy

Actief sinds 18 Okt. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2179

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

stage curaçao

Landen bezocht: