eerste stagedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu eerste stagedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Roy Dankers - WaarBenJij.nu

eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Na een nachtje redelijk geslapen te hebben ging de wekker alweer om 6 uur! Na ons klaargemaakt te hebben vertrekken we rond kwart voor 7 richting school. Om 5 voor 7 komen we op school aan en werden we opgevangen door de directrice die al aan ons zag dat het nog eventjes wennen was aan het vroeg opstaan. Vervolgens zijn we samen met onze mentoren naar de klas gegaan. Mijn mentor heeft mij voor de les nog een beetje uitleg gegeven over de verloop van de dag en vertelde mij dat slechts 3 kinderen in mijn klas Nederlands spraken. Dit bleek gedurende de dag toch wel een probleem te zijn want ik verstond de leerlingen niet en de leerlingen mij niet. Maar aan het einde van de dag bleek dit probleem reuze mee te vallen want met handen en voeten kon je je toch wel verstaanbaar maken. Aan het einde van de dag hebben we nog een introductie spel gedaan om de namen te leren van de leerlingen. Na afloop van de lesdag heb ik met mijn mentor de dag doorgenomen en daarna zijn we naar huis gegaan. Eenmaal thuis aangekomen hebben we snel gedoucht en zijn we naar de winkel gegaan om ons avond eten te halen. Thuis aangekomen hebben we gekookt, daarna zijn we nog even buiten gaan zitten en vervolgens naar bed gegaan want het was tenslotte een lange, drukken maar vooral een warme dag geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

stage curaçao

onderweg naar curaçao voor stage, het belooft een groots avontuur te worden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

stagedag 6

31 Oktober 2014

stegedag 5

30 Oktober 2014

stegedag 4

29 Oktober 2014

stegedag 3

27 Oktober 2014

eerste stagedag
Roy

Actief sinds 18 Okt. 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 2175

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 24 April 2015

stage curaçao

Landen bezocht: